Orlen + Domo Petrolhead únorová kampaň
- Matěj Bezděka
- 20. 2.
- Minut čtení: 1
Dominik Staněk aka Domo Petrolhead, na instragramu, má od tohoto roku nově spolupráci s Orlenem. A jelikož Dominikovi dlouhodobě pomáháme vytvářet obsah pro jeho sociální sítě, měli jsme tu čest natáčet i tuto kampaň. Únorové téma se neslo v úterní slevě na Vervu diesel za stejnou cenu jako Diesel efecta.
Zadání bylo jasné…
„Hele kluci, prostě něco vymyslete.“
Takže jsme dali hlavy dohromady a začaly s nápady.
A nakonec to vyhrál tento 3. scénář s krycím názvem Dvojníci.

*scénář je zkrácen
Něco k scénáři
Domča je totiž takový elegán ovšem na okruhu ho neuvidíte v ničem jiném než ve své sportovní bundě, proto mě napadlo, že celý příběh by mohl odvyprávět v obou svých personách.
Jak jsme to nakonec udělali
Druhého Dominika, který je v záběru vždy zády k kameře, hrál Matouš Gabriel, náš střihač. Aby se kluci nemuseli převlékat po každém záběru, první jsme natočili všechny záběry s elegantním Dominikem a pak zbytek s sportovním Dominikem. Celé „reelsko“ jsme stihli natočit do 2 hodin. Natáčel Matěj Bezděka, stříhal Adam Kubálek, jenž se chopil i Making of videa.
Co jsme do posud zaznamenali, „reelsko“ má celkem úspěch. Koukněte sami!